miercuri, 24 martie 2010

Scuze si...ceva nou!

Bun, in primul rand, trebuie sa-mi cer scuze pentru intarziere. Am fost si racita cobza o asptamana si mi-a fost si cam lene. iar cu inspiratia stau cam prost. Dar cred ca a durat cam mult de la ultimul next asa ca voi incerca sa-l pun in weekwnd. Sper sa nu ma omorati...:D

Asa, si as mai vrea sa va spun ca m-am gandit sa pun, din cand in cand pe blog si cate o descriere a vreunei carti care mi-e mi-a placut, in general cu vampiri, dar nu numai. Nu m-am decis inca de cand voi incepe ( eu as vrea sa fac asta din aceasta postare dar ma cam preseaza timpul), poate ca voi face asta tot in weekwnd. Sunt foarte multe carti frumoase fantasy/romance pe care mi-ar placea sa le discutam, insa sunt si alte genuri frumoase. Cu aceste postari sper sa fiu mai rapida decat cu capitolele...oricum, mie mi se pare o idee interesanta, deoarece ne va da un subiect pe care sa-l discutam. Daca vreti sa veniti cu propuneri, eu n-am nimic impotriva.

Si inca odata imi cer scuze pentru intarziere! Sper sa fiu gata pana la sfarsitul weekend-ului. Kisses si o zi buna in continuare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu