joi, 10 decembrie 2009

Buna!:x

Ma numesc Cristina, am 13 ani, sunt o fire deschisa (zic eu), imi place sa-mi fac prieteni, sa ma distrez, sa citesc, si, dupa cum veti vedea in continuare, sa scriu din cand in cand. Sunt o mare fana a seriei Twilight si am creat acest blog pentru a posta un fan-fic pe care am inceput sa-l scriu. El se numeste "Viata e cruda, dar chiar merita traita!". Este vorba despre Bella care, dupa ce vede il vede pe Edward, cu care s-a logodit in urma cu foarte putin timp, sarutandu-se cu Cintya, o fosta garda a volturilor, care a plecat din serviciile lui Aro imediat dupa ce l-a vazut pe Edward, pleaca in Italia pentru a le cere volturilor sa o trensforme sau sa o omoare.
Iar aici totul se complica...
Sper sa va placa. Primul capitol va aparea probabil in seara aceasta sau maine...
Va pup:x:*:x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu